
První battle na tomto webu je za námi, tak se pojďme společně podívat jak probíhal a především jak dopadl. Hned na začátku musím říct, že mě zájem o battle překvapil a celkem přišlo 61 skic ze všech koutů republiky. Ačkoliv se jednalo o první akci tohoto druhu na tomto webu, musím říct, že vše proběhlo bez problémů, i když obrovská náročnost celého projektu mě zaskočila a v průběhu soutěže jsem ještě upravoval následující detaily.
Pravidla
Musím říct, že dohodnutá pravidla každému sedla perfektně a tak chci ocenit absenci omalovánek a kreseb, které svojí kvalitou patří spíše na poslední stránky TV Magazínu, stejně tak jako tagů a dalších identifikačních značek. Vzhledem k tomu, že se jednalo o první battle, tak jsem slevil z pravidel a akceptoval také více skic od jednoho autora, neboť nebylo jasné, kolik jich vlastně celkem dojde a navíc mě bavily, plus překročený počet povolených barev u některých skic a naprosto vyjímečně též skicu na PC. Co jsem bohužel tolerovat nemohl byla dvě veledíla (v galerii rudě přeškrtnutá), která nesplňovala hlavní zadání a to slovo „SKYCA“, takže příště lépe číst zadání.
Ceny
Původně jsem avizoval, že jeden vítěz získá Skycovo nové CD, neboť jsem chtěl, aby se battlu zúčastnili lidi, protože mají chuť něco udělat pro tenhle web, zabavit se a zkusit svoje šance a ne proto, že můžou vyhrát cenu (což mi také na rovinu pár lidí řeklo). Pravdou zůstává, že s přihlédnutím k počtu a kvalitě zaslaných prací jsem zvolil ceny následující:
1. místo: CD, kšiltovka Crime, triko Crime dle vlastního výběru
2. místo: triko Crime dle vlasntního výběru
3. místo: triko Crime dle vlasntního výběru
4. místo: Stylefile Blackbook A4
5. místo: Molotow Blackbook Pocket
Porota
Snažil jsem se oslovit co nejširší spektrum lidí, přičemž jsem samozřejmě kladl důraz na writery, aby výsledky byly co nejpestřejší a měly zároveň co největší vypovídací hodnotu, což se myslím povedlo a tak se zde nachází hodnocení od 50ti porotců ze všech koutu ČR a Slovenska:
Porotce Pořadí (1, 2, 3) ===================================================== Anes/TFAOBA2 (Teplice): Traum, Shore, Hanes Ash721/ABX (Praha): Shore, Nakea, Ruprecht BebeOne/ULFarma.cz: Resk, Namer, Shore Blak/BHB (Brno): Kresh, Hanes, Nakea Boer/SF (Jihlava): Kresh, Silver, Crose Camo/WP (Teplice): Namer, Shore, Hadey Chemis (Praha): Demon, Back, Nakea Cops192/AF (Praha): Shore, Traum, Nakea xxxxxxx (Praha): Done, Pomes, Shore Daf647/H8RS (Teplice): Kresh, Method, Hanes Dee/ArtAttack.sk: Shore, Traum, Namer, Marz, Demon, Resk Dream/DT (Kladno): Enker, Demon, Sense Duke/AF (Praha): Traum, Hanes, Nakea Dzein/SEN (Písek): Ruprecht, Hanes, Back Epos/IKS (Praha): Kresh, Hanes, Hobis Esior (Teplice): Hanes, Kresh, Traum Genoe/UPSK (Nymburk): Shore, Traum, Back Ginko/IIG (Praha): Hanes, Kresh, Silver Kulhas/Graffitimag.cz: Nakea, Back, Traum Hugs/SKE (Praha): Kresh, Traum, Hobis Josko/Sewer.sk: Shore, Demon, Traum Kafes33/AF (Praha): Shore, Nakea, Traum Karu/307: Shore, Kresh, Enker KeyC/Paint-Shop.cz: Bonk, Nakea, Demon Kwe/HipHop.cz: Fogosh, Namer, Ruprecht Laek/TAX (Ústí nad Labem): Hanes, Kresh, Traum MikeOne/2há liga: Bonk, Fobie, Demon Mion/DT (Kladno): Kresh, Traum, Fobie Neally56/DRA (SK): Ring, Method, Shore Neym/ASB (Chomutov): Shore, Demon, Ruprecht Niob/BadRoobot (SK): Kresh, Traum, Ybaos Optik/Mafakaz (Brno): Demon, Kresh, Sense Pauser/BF, Yuas (Olomouc): Traum, Shore, Kresh Pleb/IIG (Praha): Kidr, Nakea, Kosa Post177/GOK (Brno): Hanes, Ybaos, Kresh Rimer/ASB (Chomutov): Ponc, Fobie, Ruprecht Roman/Rooftop.sk: Kresh, Namer, Nakea Sany/PUFF (Praha): Shore, Hanes, Traum Saon (Liberec): Ruprecht, Shore, Namer Sofoklez/TMK (SK): Enker, Shore, Ring Spom/KLR (Čerská Lípa): Demon, Shore, Namer Timer152/TAX (Teplice): Hanes, Kresh, Traum Tribe/IKS (Praha): Hanes, Kresh, Traum Ubrus/FUY (Brno): Shore, Kresh, Fogosh Uruk/TMA (Praha): Kresh, Hobis, Mobone Warp/P4K (Litvinov): Demon, Ponc, Shore Woche/WAP (Chomutov): Demon, Enker, Traum Woe/AMP (Hradec Králové): Mobone, Traum, Shore Wringer/Radical: Namer, Fobie, Wize Wyor/RNC (Chomutov): Traum, Fobie, Kresh Zysk/NTF (Chomutov): Shore, Traum, Enker
Konečné pořadí
Celkové hodnocení se skládá ze dvou částí – z pořadí a bonusu. Každý z oslovených porotců vybral tři nejlepší práce, za které byl pak autor bodově ohodnocen v závislosti na pořadí (první místo 3 body, druhé 1 bod a třetí pak 0,5 bodů), přičemž výjimku tvořila porota serveru ArtAttack.sk, která hodnotila šest prací, přičemž každá z nich dostala 1 bod. Navíc pak dostal každý hodnocený autor bez ohledu na pořadí bonus 0,5 bodů za každé své hodnocení. Součtem těchto hodnot pak dostáváme pořadí, které vypadá následovně:
Pořadí Základ Bonus Celkem ======================================================= 1. Shore (Havířov) 39,5 11,0 50,52. Kresh (Praha) 36,5 10,0 46,5
3. Traum (Brno) 24,5 10,5 35,0
4. Hanes (Praha) 24,0 6,5 30,5
5. Demon (Teplice) 20,0 5,5 25,5
6. Namer 11,0 4,0 15,0 7. Nakea 9,5 5,0 14,5 8. Ruprecht 8,0 3,0 11,0 9. Enker 8,0 2,5 10,5 10. Fobie 4,5 2,5 7,0 Bonk 6,0 1,0 7,0 11. Back 3,0 2,0 5,0 Ponc 4,0 1,0 5,0 Resk 4,0 1,0 5,0 12. Fogosh 3,5 1,0 4,5 Mobone 3,5 1,0 4,5 13. Hobis 2,0 1,5 3,5 Done 3,0 0,5 3,5 Ring 3,0 0,5 3,5 Kidr 3,0 0,5 3,5 14. Method 2,0 1,0 3,0 15. Silver 1,5 1,0 2,5 Ybaos 1,5 1,0 2,5 16. Sense 1,0 1,0 2,0 17. Marz 1,0 0,5 1,5 18. Crose 0,5 0,5 1,0 Hadey 0,5 0,5 1,0 Kosa 0,5 0,5 1,0 Pomes 0,5 0,5 1,0 Wize 0,5 0,5 1,0
Výhercům patří gratulace, přičemž se s nimi spojím emailem, abychom dohodli podrobnosti zaslání výher a vám ostatním děkuji za účast i za přízeň k tomuto webu. Letos se zřejmě již žádný další battle konat nebude, neboť jde jednak o neuvěřitelně náročnou záležitost a jednak má tenhle web vzhledem k obsahu (plus mojí osobě) „rybí“ nádech a tak je velmi těžké sehnat více silných jmen, aby to mělo ten pravý náboj a pestrost. Pakliže rádi skicujete, zkuste své štěstí na webu GraffitiMag, kde probíhají sketch battles víceméně pravidelně. Dále rád poděkoval všem porotcům za jejich ochotu a spolupráci při vyhlášení, plus partě okolo značky Crime Outfit a 400ml za pomoc s distribucí cen.
Speciální pozdrav na závěr pro všechny „kámoše“ co strašně moc chtěli na tomhle webu battle, aby se na to nakonec vysrali a neposlali ani čárku, případně obhajovali svou neúčast tím, že bude velká konkurence, nebo že je cena na hovno. Vím minimálně o jednom z vás co mohl být zaručeně v první pětce, ale jinak chápu, že je mnohem snazší a pohodlnější hovno dělat a kňourat jak je všechno na píču a že se hovno děje – váš svět, vaše volba.
18.11. 2009 |
2 126 |
2. Kresh (Praha) 36,5 10,0 46,5
3. Traum (Brno) 24,5 10,5 35,0
4. Hanes (Praha) 24,0 6,5 30,5
5. Demon (Teplice) 20,0 5,5 25,5
6. Namer 11,0 4,0 15,0
7. Nakea 9,5 5,0 14,5
8. Ruprecht 8,0 3,0 11,0
9. Enker 8,0 2,5 10,5
10. Fobie 4,5 2,5 7,0
Bonk 6,0 1,0 7,0
11. Back 3,0 2,0 5,0
Ponc 4,0 1,0 5,0
Resk 4,0 1,0 5,0
12. Fogosh 3,5 1,0 4,5
Mobone 3,5 1,0 4,5
13. Hobis 2,0 1,5 3,5
Done 3,0 0,5 3,5
Ring 3,0 0,5 3,5
Kidr 3,0 0,5 3,5
14. Method 2,0 1,0 3,0
15. Silver 1,5 1,0 2,5
Ybaos 1,5 1,0 2,5
16. Sense 1,0 1,0 2,0
17. Marz 1,0 0,5 1,5
18. Crose 0,5 0,5 1,0
Hadey 0,5 0,5 1,0
Kosa 0,5 0,5 1,0
Pomes 0,5 0,5 1,0
Wize 0,5 0,5 1,0





17.11. 2009, 14:20 152
pro pristi kolo navrhuju aby porotu tvorili jen writeri a skica se delala pouze propisku, bez 3dček backgroundu atp
17.11. 2009, 14:26 Burak
podle myho dobre zorganizovano! hanes, kresh a silver pekny skyci
17.11. 2009, 14:35 admin
Jinak pro zajimavost – jak Shore, tak Kresh delali svoji skicu mene nez 30minut :)
17.11. 2009, 14:35 pepino
traum nejvíc
17.11. 2009, 14:45 Traum
Shore, Kresh, Hanál – kongretulejšns fellas, dle myho nazoru vsichni zaslouzene.)
Shore – to jsou vodovky jo??
Admin – tomu kdo Ti rekne ze skicu neudela protoze jsou na hovno ceny bych rovnou utnul pripadnou ucast v kazdym dalsim battlu…
17.11. 2009, 15:25 Method
kvalitni battle, opravdu se divim ze jsem dostal vubec ty dva hlasy :)
17.11. 2009, 15:28 neymer
shore the best to bylo jasny ….ale cislo 4 mi nejak nejde bo hlavy xakru…
17.11. 2009, 17:08 TRIAL-CL
Perfektni battle..i presto ze jsem se neumistil…jen navrh-co treba vic kol?ze by se to vzalo vyrazovaci metodou..
17.11. 2009, 17:09 TRIAL-CL
jinak az na par vyjimek vsici super
17.11. 2009, 17:14 rave
šikovní hoši
17.11. 2009, 17:16 ubrus
priznavam se ze hlasovani pro pocitacovy model FOGOSH byl opravdu preklep .)))
17.11. 2009, 17:16 ubrus
pro 152: dyt je tam napsany ze hodnotili writeri nebo ne ?))
17.11. 2009, 17:38 Rewák
Dobrej battle!
Gratuluju Shore, Kresh, Traum, Demon!!!
další big up pro Back, Enker, Namer, Ponc, Sense, Wize.
Silver a Ring taky w poho, akorád že maj měký I :)
Pic.
17.11. 2009, 18:02 kozlik
bezva. necekal jsem ze to takhle vyjde. hanes crash nejvic
17.11. 2009, 18:16 šulap
hahah :D:D:D to čo je.. kresh (2.miesto) a hanes (4.miesto).. kresh totalne fail žiadne tvary nič… btw nebolo tam niečo take že mozu byt len 2 farby??.. a hanes lol? však to je najhoršie čo tu je.. nevim či si tam chlapci medzi sebou fajčite aby ste dostali hlasy ale toto je fakt odlet.. totalne fail battle som čakal že koniečne niečo normalne ale akurat tak čista pičovina pre 10 ročnych.. moj sketch tu pre istotu nieje vobec zaradeny pritom som ho posielal este v den deadlinu.. fakt pobavilo.. dovi dopo
17.11. 2009, 18:22 Remer
…a ja jsem kolikaty skoncil ? no… poslední že?
17.11. 2009, 18:26 ubrus
2 šulap: prosimte ukaz nam co je pro tebe neco co neni totalni fail. takze pro koho by si hlasoval ty, a jeste pak ukaz nejaky graffiti ktery ty cenis… pak si clovek muze udelat obrazek proc to vidis tak totalne jinak )))
17.11. 2009, 18:38 Leader
Hlavne ze sme si zaskycovali. Uz se tesim na dalsi battle.
17.11. 2009, 19:05 1REMINGTON HC aka. BOREC
khomator opravnene!!!
17.11. 2009, 19:47 admin
Sulap: Tvoje prace mi nedosla, kdy a na jakou adresu si ji prosim posilal? Vsem co poslali skicu prisla odpoved o prijeti. Rad bych zjistil proc to nedoslo, protoze nikdy jiny si zatim nestezoval.
Co se tyce vysledku poroty, podivej se kdo a jak hlasoval. Neni potreba nikoho urazet.
17.11. 2009, 19:53 Meks
TRAUM, NAMER !!
17.11. 2009, 19:53 admin
Remer: zalezi na tom zda vidis sklenici poloprazdnou, nebo poloplnou, rekl bych ze ses umistil na krasnem 19tem miste, spolecne s ostatnimi, kazdy je svym zpusobem vitez :)
17.11. 2009, 19:57 Method
zvlastni ze ja tu skicu mam, ale zadna odpoved o prijeti mi neprisla :)
17.11. 2009, 19:59 šulap
2ubrus neviem co je na tych dvoch pracach „graffiti“ vidim tam len nejake cmaranice ktore mali byt medzi poslednymi nie v top4..
2admin 178@dt-posse.com ale uz je to aj jedno ked vidim ako to dopadlo..
17.11. 2009, 20:02 Namer
U me je to urcite khoma ma to zaslouzene, traum parada ,ruprecht taky :D, wize,enker taky krasne..jinak respekt admine za tak brzke zpracovani,cekal sem to pozdej!!
17.11. 2009, 20:06 admin
Sulap: vazne nic nedorazilo a emaily s azet.sk mi chodi jinak bezne, pokud bude pristi kolo, pripravim vse tak, ze se obrazky budou nahravat primo pres tenhle web, aby se to neopakovalo a cekam, ze zachovas prizen. Co se tyce soudcovani, tak vazne mrkni schvalne na to kdo a jak hlasoval. Porotci ani neznali jmena tech lidi, pouze meli ocislovane jednotlive sketche, aby se nehlasovalo jen kvuli „jmenu“..i kdyz nektere styly jsou proste natolik unikatni ze neni ani jmena potreba a kazdy vi.
Method: sem si vic nez jisty, ze jsem ti na tvoji skicu odepisoval. Obcas mail z dt-posse.com pada na homowebech typu seznam.cz a podobne do spamu, schvalne se prosim podivej.
17.11. 2009, 20:15 Method
ok, je to tam, sry.
17.11. 2009, 20:58 ubrus
šulap: tva odpoved budiz jasnou odpovedi na jasne danou otazku….
17.11. 2009, 21:18 gamut
respek pred organizaci tohohle battlu, fakt na urovni i skece podle toho vpadali, uplne me rozsekali kolik lidi to hodnotilo, to smekam a hlavne nechapu jak se to stihlo tak rychle! klidne by jich stacilo min ale jen tak dal
17.11. 2009, 21:52 Maurone
Nesouhlasim s tim ani nahodou…Prvni misto budiz pricemz zasluhou je „jmeno“,2,3…nevim,4 uplny hovno, 5ka Demon bych rekl ze by mel byt vitez….Holt jako za komunistu…Myslel jsem ze prace budou hodnotit lidi co maji alespon trochu spolecneho s umenim a ne jejich mamy….
18.11. 2009, 00:11 ybaos
maurone: dalsi rozoumbrada, proc si neudelas vlastní web a vlastni sketchbattle ? ))
18.11. 2009, 00:14 Maurone
Vlastni web mam a Skatchbattle nepotrebuju….
18.11. 2009, 00:17 ubrus
Maurone – kdyby byla porota tri lidi, da se rict ze to bylo nejak ovlivneny. ale v porote bylo hodne lidi, nikdo nevedel koho hodnoti, bylo videt jen veci, s cislem, a bez tagu… nikdo z tech lidi neni nejakej lojza z nejaky diskuze, ale je to vzdycky nekdo kdo maloval… pokud to sam nevidis, holt nekteri lidi se s tim nesmiri ani kdyby vyhrali oni sami.
18.11. 2009, 00:18 152
maureone : no naštěstí to to z větší casti hodnotili writers…ne umělci, atp. že :)
Řikat, že to je jak za komunistu? Kámo ty vole ty skoč z okna, ty si uplnej tragéd.
Ale doporučuju ti ti artattack.sk battly, tam budeš spokojen, určo ;)
18.11. 2009, 01:37 fly
malu funny ale dobry tedy no
18.11. 2009, 06:20 Maurone
152-No jestli 4ta vec je graffit, tak moje 3 sestrenice kterym je kolem 10 let malujou super PIECES. Jestli mas zajem neco ti poslu.
18.11. 2009, 06:41 Đ
prijemny veci . konecne vim komu sem dal hlas a potesen ze sem se nezvzdalil z mych oblibenych :)
šulap: posli tu skicu jeste jednou . samotnyho byme zajimalo s cims chtel soutezit
18.11. 2009, 08:32 Tribe
šulap: Neboj, máma koupí slona.. příště si zkus radši zahrát pogy.
18.11. 2009, 09:02 dilan
Hanes dela paradni pieces..ale sketch co tady predvedl je opravdu hruza des..chapu, ze to ted v praze JEDE a ze jeho prazsti fellaz ho podpori, ale napr. to „A“ je otresné, prijde me, ze cely tento styl, ktery jede ted vetsina prahy je jakysi „stav mysli“, kam se clovek dostane po letech malovani.. to ale este neznamena, ze je to kvalitni.. po letech malovani se zrejme zjisti, ze srat se se skycem 2 hodiny je bullshit.. ale kdyz uz je to 4té místo, mela by v tom byt spetka geniality a né jenom cmáranice doplnena o pár sipek.. Pripada mi, ze writers co maluji dlouho jsou predpojati a jakmile vidi nekoho, kdo se se skycou sral del, okamzite ho odsoudi..
18.11. 2009, 09:42 admin
dilan: zkus se na to podivat jinak, hanes mezi vsemi vinika prave tou jednoduchosti a lehkosti, jeho skica je proste skica, chvilkovy pocit na papire, to je mozna to co lidi z prahy, ale i teplic, nebo brna hodnoti. nicmene porote nezavidim, sam bych tri skicy vybrat nedokazal.
2all: pokud budete psat jakykoliv komentar k tomuhle tematu, napiste na konec vaseho prispevku poradi dle vas prosim, mnohe to usnadni a mnohemu to napovi….
18.11. 2009, 09:46 Bonk
asi sem magor ale nevim jaka skica patří komu :D jinak super battl super porata!!! kdy bude dalsí by to chtělo vědet :D
18.11. 2009, 09:46 cops192
perfektne zorganizovanej sketchbattle bych rek… v porote pomalu tolik lidi co v battlu… jak bylo napsany, kdyby to hodnotil jeden – dva nebo tri lidi, mohlo by to smrdet nejakou levotou, ale takhle to nemuze nikdo vicemene zpochybnovat…
evidentni je, ze spousta skic je proste rozpoznatelna stylem – nikdo nepotrebuje podpis, aby poznal styl… a to je podle me pro dotycne nejvetsi vyhra…
krysi mozky at zavrou hubu…
18.11. 2009, 09:49 admin
bonk: najed na nahled mysi a zobrazi se ti jmeno, plus nazev kazde skici je jmeno autora :)
18.11. 2009, 10:02 hadey
tak tohle jsem projel,ale rozhodně nebrečim:D bylo naco koukat a výsledky vem čert,hlavně že lidi nelenili
18.11. 2009, 10:03 GinkO
Dilan:
smutnej názor….smutnej je v tom, když někdo, kdo neumí ocenit právě tu jednoduchost, genialitu švihu a tahu se tu ohání tím, že ta skica je jen „cmáranice doplnena o pár sipek..“ a že Hanese podrží „jeho pražští fellas“ (WTF)… kdyby takovou skicu hodil kdokoliv z Hornídolní u Brna, tak třeba pro mě bude na 1. místě. nejde o to, že to je od Hanese, a už vůbec ne, že je z Prahy…jde o to, že to má dynamiku, švih, nápad a je to na čistotu – první dobrá, žádný gumování od nepodařenejch čar, žádný překreslování, žádný začišťování tlustym obtahem, nebo barevnýma 3Déčkama….tahle skica je 100x hodnotnější a je v ní vidět daleko víc skillz než třeba u pana výherce, kterej si jede daleko víc na ten efekt z dobře zvládnutejch barev ve wild style mega 3D…
Příště než se začneš srát do práce někoho, kdo v současný době sune graffity dál než za špičku tvého nosu, tak přemýšlej
peace…
18.11. 2009, 10:37 GinkO
MuarOne…
muhehehe…. jestli to prostorový slepičí hovno co si poslal je grafit, tak muj děda, kterýmu je deset let, učí kim čong ila sprejovat na americký jaderný rakety… jestli chceš, nějaký obrázky ti pošlu… :D:D
18.11. 2009, 10:37 152
maurone, dilan : boys boys boys…je škoda, že nedokážete zcenit. Ale kdysi sem viděl dost věcí podobně, takže vás z části chápu.
Vokažte co vás baví.
Ginko : yeppp
admin : dej battle jen propiskou, jedna barva + barva podkladu, zadny supertrix efekty ;) Doufam, že ty řeči, že už další nebude, byl hloupej vtiper ;)
18.11. 2009, 10:51 Traum
Myslim ze z toho zas delate zbytecne kovbojku… Rekl bych ze Hanesuv prinos tu nikdo nezpochybnuje, krome toho Dilan se vyjadril hlavne k jeho skice (a ta jedna veta, ktera se tykala H jako osoby, byla kladna!!).
Myslim si ze chapu co chtel Dilan rict. Taky netusim co je spatnyho na 3Dckach a barvickach. Tvary jsou pro me taky hlavni, ale to prece neznamena, ze zbytek splachnu do hajzlu. Sam jsem svou ucasti v tomto battlu pristoupil na pravidlo dvou barev a dokonce jsem ho uvital, ale jen proto, ze mam rad jakykoliv omezeni a beru ho jako vyzvu, ale tvrzeni typu „skica nema byt omalovanka“ neberu. Mimochodem, pokud jste fakt takovi znalci, tak snad tu lehkost a genialitu tvaru poznate i pod barvickama ne? U hnusnych tvaru bude porad poznat ze jsou hnusny, i kdyz budou vybarveny 10ti barvama a dobrym tvarum tech 10 barev jen prida na krase. A ohledne gumovani a prekreslovani – poslouchate nekdo rap? Jestli jo, berete jen freestylery? Kdyz slysim dobrej track, tak fakt neresim jestli se s nim jeho autor sepisoval po vecerech 2 roky, nebo jestli ho nasvihal za 5 minut v autobuse na kapesnik.. Nevidim nic spatnyho na tom si svuj pocin, at uz jde o hudbu nebo o graffiti, dobre promyslet a propracovat nez ho pustim mezi lidi…
No nic, to by asi stacilo, omlouvam se jsem doma nachlazenej a nudim se :-)
18.11. 2009, 11:02 Bonk
ja souhlasim s traumem :)
18.11. 2009, 11:12 152
traum : no… nejvetsi rozdil je dyz pak vidis cloveka jak v realu dela ten piece….jak mu jede ta ruka a jak vznika ten tvar….
barvy sou vedlejší, že jo…akorat to komplikuje čitelnost
18.11. 2009, 11:14 fogosh
se omlouvám že jsem udělal komp sketch …za 5min..dobrý ale ne ????
18.11. 2009, 12:51 ubrush
hele to co dela maurone je stejne les, takze staci si to vygooglovat a je jasny ze se mu nebude libit to co vyhralo-… a dalsich x takovejch co jedou styl kterej zrovna neni trendy ))))
jak tady priznal kdesi jeden clovek… je schopnej sam priznat ze jeho styl je nekde rok 96 a presto je schopnej poznat kvalitni vec. trocha nadhledu a ne ubrecene nekonecne „zakazdou cenu opozice“ by opravdu neskodilo.
18.11. 2009, 13:11 efok
díky pánové zabil sem nudu v kanclu..)))
18.11. 2009, 13:37 Dilan
Traum: PRESNE to sem tim chtel rict! Promluvil si mi s duse!
152: Pohybuju se v oblasti lidí, kterí malují okolo 10ti let, cary jim jdou opravdu od ruky a presto delaji nalestene wildstyly s vyraznenym pismen, 3dckami atd. )
Pochopil sem, ze se teda dnesni „graffiti spolecnost“ deli na ty, co se s tim hraji a ti co jedou progresivni 5ti minutovky.. respektuju obe strany, ale zda se mi, ze mi „omalovankari“ jsme predem zatracovani ))
18.11. 2009, 13:54 E hon eM
a ja chtel taky a byl sem nemocnej,vazne!me fakt nevadilo ze nejsou ceny ani nic..ale dik zes myslel,ze bych moh bejt mezi prvnima peti!!;)
18.11. 2009, 14:51 152
Dilan : ale jo, těžko to někomu od ruky nepude dyž to dělá deset let….ale přál bych ti vidět průběh načrtu piecu třeba od Hanese nebo třeba Leeho (Mind)…… pak bys mě možná pochopil……
18.11. 2009, 15:11 mont
pěkně vy! napíču já !!!
18.11. 2009, 15:17 hadey
co se vůbec hodnotilo?jestli porota dala na nějaký kritéria nebo spíš na lásku na první pohled?
18.11. 2009, 15:36 thral
odomna nedoslo nic ? bo som ties posielal
18.11. 2009, 15:36 152
hadey : styl, co jinyho ?
dilan : koukni na KTS3000 co je ted volne ke stazeni a koukni jak to tam piše třeba pery…
18.11. 2009, 15:39 admin
thral: bohuzel take nic, to je divne, z jakeho emailu? :\
18.11. 2009, 15:53 Tribe
152: i Apach i Manes i Leeboy to pisi opravdu moc hezky, to jest pravda, ale je otazka zda je to opravdu vsechno?)… znam lidi (Enjoy) co to pisou naopak hodne pomalu a i pres to je to krasa)..
18.11. 2009, 16:12 152
tribe: neřikam, že to je jediný správný řešení, spíš vysvětlení proč si myslim že je to hanesovo dobrý. Jistota tahů,žádná křečovitost, nebo strojenost, nehledě na nezaměnitelnej rukopis.
18.11. 2009, 16:14 Tribe
152: Uz podle hodnoceni nas obou myslim ze vim o cem mluvis)
18.11. 2009, 17:17 genoe
sketch je freestyle ladnost pohyb…to sem nenasel tady..vetsina to tady byly obrazky a doufal jsem ze od youngstaz tak sem to hodnotil,je videt ze delat 100 sketches denne je to co vetsine chybi.mánes je krutor)
18.11. 2009, 19:55 Maurone
Jako me prijde ze ste vsichni na PERI nebo co? O cem jako graffiti je? O tom ze si jedu novej styl z kteryho neni poznat nic a jeste je to krivy a hnusny?…
18.11. 2009, 21:05 ubrush
Maurone – tak projev trochu otevrenosti… sou prece nejaky trendy a tak, o kolo kterych se vsecko toci… tady nikdo nepotrebuje jet na drogach… o cem je tvy graffiti ? tady treba prisel typek co tady pise jaky sou to sracky a neukazal co je podle nej graffiti) to je pak diskuze, argumenty… nebo je to snad o tom ze si mas jet styl roku 98, radoby 3D a rikat si super, seru na vsecko novy ?))
18.11. 2009, 21:35 thral
ADMIN: z mato239@post.sk
18.11. 2009, 21:44 Leader
lol vubec jsem necekal ze se to zvrhne do podobnejch veci tady…klasika
18.11. 2009, 22:52 khomator
čumim, debata jak ve sněmovně:) Každopádně to bude věčný problém a válká těhle dvou zaslepených stran, jedni, kteří vidí krásu jen v barvách a čistotě, potažmo v 3D ala Daim, a druzí, kterým je tohle všechno u prdele a jedou infantil style, švihají to základovkama atd. V čem je problém? V umění, stejně jako v každé disciplíně existuje vývoj. Pro některé je bohužel vrcholem evoluce vyleštěná plastika, ale krutý throw-up, nebo punkové postupy už nezcení. Tak samo, jako lidi nemohli přijít na chuť třeba expresionismu a dnes se z toho můžou posrat. Vemte si takového MOSDa, dnes mu někteří nemůžou přijít na jméno za to co dělá, i když srali z jeho dřívějších pieců. Všechno je to vývoj a tihle lidi to posunujou dál. Kamkoliv, někam. Vzniká diskuze, vznikají nové proudy, graffiti žije a bují. Nebavilo by mě jezdit a vidět všude to samé (jak to bohužel v ČR v zemi s malou hrstkou graff osobností je). Ano, Jsem rád,když vidím věci od Daima a kruté wildstyly třeba z Německa a jsem rád když jedu Prahou a vidím živelnost, krutý taggy, throw upy atd. Kdo v graffiti něco zažil dokáže vždy ocenit styl a originalitu. Zbytek ať obkresluje can2a a říka, že jdou graffiti do piče. A to je vše přátelé tadidadidá
18.11. 2009, 22:57 pomel
dyk voni ty clanky tady.
bych mel hotovy skece za vas vsechny co tu pisete odstavce, vyhercu a portcu nevyjimaje:D
19.11. 2009, 06:54 Maurone
-Ale samozrejme mam x kamaradu ktery delaji graffiti ktery me nic nerikaj a samozrejme jim to necpu. Jim se libi dava jim to to co nam vsem kdyz z toho neco citis a to je cely.. Ale jestli mi tady chce nekdo tvrdit, ze skyca cislo 4 je dobra, tak at si da rucnik na hlavu a jde si zdrimnout tak aspon na 4 dni…Nebudu sem psat svoje nazory pochopi me 10 lidi ze 100 a hlavne 8 z nich se to jeste budou bat napsat aby neshoreli na scene jako ja na Plzenskej. Asi tak v 10 skycach tady vidim neco v cem jsou dobry jako je tvar styl a celkovej vzhled….zbytek mi nic nerika a proto je to asi bezpredmetny to dal resit, protoze pro vas jsou dobry, takze ustupuju a kreslete si dal jako ja a neni zadnej problem.
19.11. 2009, 09:19 Dawen
2. a 4. misto moc nechapu … jinak cumim no mam co zlepsovat…tesim se na dalsi :)
19.11. 2009, 09:26 cops192
uz chapu ze na nekterejch webech zrusili diskuzi:)) vo hovne furt dokola, historie se ale nekteri to zazivaji poprvy… ti, co maj neco za sebou uz nazorove zabomysi valky zazili xkrat – ty to nezvedne ze zidle…
shore to napsal dobre… jen nevim jestli mlady vubec tusi, co delal mosd kdysi a znaji ho uz jen po jeho posunu…
za cas se zase oddeli zrno od plev… za 5 let si to povime znovu:)))
19.11. 2009, 09:54 admin
cops: za 5 let budem zrovna my dva resit leky na prostatu a ne nejaky picoviny se sprejem :D
19.11. 2009, 10:02 cops192
myslim ze my dva budeme spis resit kde vezmeme novy jatra:))))
19.11. 2009, 10:57 152
admin :-D
cops192 : dyt sou ty diskuze supr prdel ;) a aspon ti treba nekdo ukaze nakej pohled z keryho te nenapadlo se na tu vec podivat…
19.11. 2009, 11:22 admin
INFO PRO VITEZE:
============
Dnes byly odeslany vase ceny, dejte mi vedet pak na email az dorazi. Diky.
19.11. 2009, 12:40 gamut
admin: nezapomen poslat MAUROVI plysoviho slona jako cenu utechy :-D
19.11. 2009, 13:28 enko
ó převeliký , kdy můžeme čekat další nemilosrdnou bitvu ?
19.11. 2009, 14:40 trus
http://maurone.mypage.cz/ zabiják mauro a jeho smrtící věci
19.11. 2009, 15:25 cops192
jak ho prasknul:)))
19.11. 2009, 18:03 genetick
taky sem posilal a nejsem tam..toe jedno..jinak dobry skici!
19.11. 2009, 18:06 admin
genetick: tobe jsem odepisoval ze jsi neposlal prilohu (prisel mi od tebe prazdny email). zkontroluj si, zda ti muj email nespadl do spamoveho kose prosim.
19.11. 2009, 18:51 kidretard
diky za dobrej battle a osvěžující diskusi, s pořadím celkem souhlasím, i když mi přijde že hanes mohl dát líp a moc se mi líbí traumova věc.
jinak čistě administračně – mohl by u příštího battlu být u skici vždycky i autor? čistě pro zajímavost (diskuse možná bude ještě zajímavější:))
19.11. 2009, 18:57 admin
kidr: autor tam je, staci nechat nad nahledem sipku nebo kontolovat nazev obrazku, kazdopadne beru na vedomi a vyhledove upravim teplate pro galerii;)
19.11. 2009, 19:16 ubrush
jo aha on je ten treti traum ))))
19.11. 2009, 23:10 Maurone
:D :D :D
19.11. 2009, 23:22 Maurone
No a co ja mam taky profil na Lide cz http://profil.lide.cz/profile.fcgi?akce=profile&auth=&user=Dj.Fida je tam cela moje CREW.
19.11. 2009, 23:27 Maurone
GRAFFITI PORADNA
Spojovatelka Tel. 377 813 111(112)
20.11. 2009, 06:04 pojizdnejshop
Vsechno moc resite a take moc brecite jeto holt tak jak to je, o preveliky, ty nejmocnejsi, nahod dalsi battle slovo, tentokrat klidne bez cen at se vsichni kecalove ukazou :)
20.11. 2009, 08:34 152
maurone : i přesto, že nevíš tak aspoň bavíš
djbirkoff : ty nebavis vubec dýddžejí birkofe… leť,čááááu :-D
20.11. 2009, 16:31 resk_ths
pár lidí baví! ale nikdo nezabil :(
20.11. 2009, 17:42 Maurone
Myslim ze dalsi Battle by byl super nyni mam totis o moc vetsi sanci vyhrat jelikoz jsem si ziskal vasi prizen. Dale mam otazku na Admina webu, kdyby se konala dalsi soutez mohu zaslat SKATCH udelany na Magneticke tabulce? Omlouvam se ale nez vytahnu az z nitra me duse takove tvary jako se mnohym zde libi byla by spotreba meho papiru astronomicka….Asi taky zacnu chodit v jedne mikine 3 Roky a pokusim se 30 krat nasrat starostu jednoho mesta a potom budu Pablo GRAFFITI Picasso.
20.11. 2009, 18:18 admin
Mel sem za to ze se lidi battlu ucastni protoze chteji zkusit svoje sance, znat hodnoceni druhych a nebo jen tak pro zabavu. Uvedomte si, ze tohle cele ma byt pro pobaveni a ne proto, aby se tu resily kokotiny a kazdy druhy se tu citil ukrivdene a podobne nesmysly. Zbytecne kazite reputaci tohohle battlu, potazmo webu, protoze po procteni tech komentaru vetsina nic do dalsiho neposle, protoze nema zapotrebi resit nejaky ubuleny ega a sracky. Jestli chcete byt prezidenti, mistri sveta, generalove a zaslouzili umelci graffiti, tak tohle asi neni to prave misto, kde byste se meli realizovat…
20.11. 2009, 19:48 efok
maurone ty si hroznej blbec..)))))))))) neřeš to už..
20.11. 2009, 20:32 Back-NB
Hořim z vás..co vy tu rešítee!!:D..pořadí mi přijde trochu divoký, ale porota je dost velká a asi věděla co dělá..jinak 1)namer, 2)sense, 3)shore..ale i další sou nice..sám mam problém vybrat jen tři. Btw super betlík..luxusně zorganizovaný!kdy bude další?:)).. Peace
21.11. 2009, 00:52 Maurone
Efok-Mas pravdu jsem hroznej blbec a uz to nebudu resit porad jsem vahal ale teda kdyz uz ty sam EFOK jsi mi napsal ze je toho dost, tak na to seru.
21.11. 2009, 11:35 Uruk
Nestačim se divit…
Maurone přestan tady brečet! Myslíš, že když ti ani jeden z porotců nedal hlas je to nefér? Ty lidi zastupujou různý stylový skupiny, někdo dělá tohle někdo zas ono, ale ani jeden z nich pro tebe nehlasoval. Ptáš se proč? Asi tvůj 3D piece nikoho neoslovil a nemá na to aby se umístil na prvních místech. Je super jak je porota různorodá a porotců je hodně. Vůbec tady pak nemůže bejt řeč o nějaký neférovosti! Je to jeden z mála betlů, který cenim a vy který neunesete to, že na to nemáte si děte brečet někam jinam a nezasírejte tim diskuze!
21.11. 2009, 18:00 Dawen
wow :D:D
21.11. 2009, 19:37 Maurone
Uruk- Jsem rad ze jsi to pochopil.
23.11. 2009, 01:54 hovno
civole, strašný!
24.11. 2009, 01:00 Sense
za mě:
1. demon
2. hadey
3. asi shore
Mám rád jak progresiv tak 3D . Každá část piecu by ale pro mě měla mít hlavu a patu. tak jako v progresivu osu často místa k zblití tak muže být 3D pěkná nuda.. za mě by měl mít ideální piece vše v sobě jak progresiv tak jistou čistotu ideálně 3D at si každej říká co chce, a hlavně by měl mít piece kompozici což mi u drtivé většiny lidí trochu schází.. nejsem proti novátorským věcem ale i ty by měli mít něco do sebe.. styl že pujdu prskat barvy na stěnu pusou protože to ještě nikdo přede mnou nedělal a výsledek je že je pokydaná zeď (thats all) mi moc nesedí.. hanes mi nesedí a ikdyž vím že jel na první tah během 5 min tak myslím že by zvládnul líp.. znám jednoho člověka kterej taky dělá tahy na poprvé s lehkostí a výsledek je docela jiný.. jo štvou mě na piecu záblesky, odlesky a falešný 3dečka, 10 obtahů.. pokud jde o barvy jsou pro mě nepostradatelnou součástí a dalším rozměrem.. nemám rád piecy který vypadaj jako z cirkusu stačej 2-3 barvy když se správně použijí.. barvou se nedá nic zamaskovat tvary který byli levý nevybarvený budou stejný i po vybarvení. Každej trochu ví to v tom pozná kdy barva má něco schovat a kdy dobře funguje.. nemám rád moc wildy- dle mého ve většině případech spousta tvarů navíc aby zakryli ty špatně udělané… tvary by měli spolu korespondovat.. toť muj osobní pohled na věc po krátké době pusobení v téhle zábavě..
odjinud mě baví C3Pcrew,vizual update,colored effects crew
u nás: piano 33,break,saon, hadey .. je pravda že tu tvorbu nemám jinak až tak moc zmapovanou..
neříkám tím že je to jediný správný pohled na graffiti ale MUj pohled..
myslim že vyčerpávající..
Jinak sem rád že se vyloupl další battle a skamátor to nevzdal:)
24.11. 2009, 01:01 Sense
dovětek: mám rád když graffiti nese nějakou myšlenku nebo je kombinováno se streetartem:)
27.11. 2009, 21:21 furio*yuas*bf
jezisi,to sou zase moudra a univerzalni graffiti vzorce..kdybyste radsi skicovali..